Dumma skola!

Är sjukt irriterad på min skola just nu. Vi får betala 7000kr om vi vill köpa ut våra datorer. Vem vill lägga ut så mycket på en data som är gammal? Visst vi har massa skit dyra program på den men det är något jag skulle kunnat klara mig utan med. Visst blir det tråkigt utan typ photoshop och så men jag får väll skaffa ngt liknande så att jag kan fixa bilderna lite i vilket fall. Sen så köper jag hellre en ny data för 8000kr som den nya modellen av min data kostar.

En sak jag undrar är vad de ska med alla datorerna och göra. De kommer ju knappt ge gamla datorer till de nya eleverna eftersom de får macbook pro och detta är ju bara en vanlig macbook. Men men det är deras förlust eftersom det är skit många som inte kommer köpa ut sin pga det allt för dyra priset.

Postat av: Carro

Sjukt juh :o

2010-02-12 @ 16:10:22
URL: http://promises.blogg.se/
Postat av: Tess

Så vi ska få köpa ut våra datorer? :o

2010-02-12 @ 20:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0