Ge mig förslag!

Ska ha en fri fotouppgivft där vi får göra precis vad vi vill. Men jag har ingen aning om vad jag vill göra. Funderat på att ta kort i studion men då blir ju problemet på vad. Har aldrig fotograferat i studion mer än en gång då jag bara tog kort på min mobil eftersom vi skulle ta kort på ett föremål. Men kom gärna med förslag på vad man kan göra för det behövs nu!

Sen så är jag trött! Kändes hemskt att gå upp i morse för jag var så himla trött. Fast ändå gick jag och la mig innan 12 för andra dagen i rad. Försöker vända tillbaka dygnet nu så att jag ska känna mig mer pigg och glad under sista tiden i skolan. Det är ju ingen idé att låta allt förfalla mer än vad det redan har gjort. Så har slutat med godis för tillfället. Har inte ätit något sedan i torsdags faktiskt och jag är jätte stolt. Jag har dock ätit lite glass och popcorn men det var i sån liten mängd att jag inte direkt räknar med det. Så om jag fortsätter håller jag mig borta från det ett tag till så kanske beroendet försvinner. Så nu är det bara att kämpa mot mina mål så kommer jag kanske bli lite piggare till slut :)

Postat av: Viktoria

mitt senaste fria fotoprojekt var det med sjukdomarna o; är skitsvårt att välja när det finns så mycket. Men kör på någon reklambild då? Förmodar att du ska ha flera bilder, men du kan ju liksom ha som projekt att du gör reklam för något. Just vad vet jag inte nu, menneeehh, ah. tänk!

2010-02-10 @ 16:40:20
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/
Postat av: Viktoria

woaaaaaaahhh, kommentarrutan var ju helt rosa! o: VA ROLIGT :D

2010-02-10 @ 16:43:32
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0