Ge mig sommar!

Nu är jag verkligen trött på vinter och kyla! Innan har jag tyckt att alla överdriver när de tjatar om att de vill ha sommar men nu har det blivit för mycket av det kalla även för mig. Det snöade ju ännu mer idag så det lär ju ligga kvar ett tag till. Något som gjorde mig ännu mer sugen på sommar är kläderna. Slippa ha tusen lager på varandra utan kunna ha korta shorts och något linne. Så satte mig på H&Ms hemsida och gjorde en outfit och blir verkligen jätte sugen på att köpa. Det är inget speciellt men det är ändå sommrigt och jag vill ha sådana kläder nu!



Blä kan inte alla snö bara försvinna nu!

Postat av: Terese

HAHAH har du oxå suttit & gjort sånt på h&m :D

2010-02-18 @ 14:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0