Dagen blir bara värre..

Jag tror ni förstår att min dagen inte har varit den bästa. Jag började må liste halvdåligt i skolan och tänkte att det bara var på grund av för lite sömn men sen blev det värre. Jag blev heltdåsig och kunde knappt lyfta på fötterna när jag gick och nu har jag extremt ont i bihålorna, huvudvärk, snuva (Nässpray funkar inte) och halsont. Det känns som att jag är instängd i ett rum där väggarna bara kommer närmre och närmre. Det är så att jag nästan drabbas av panik och känner ett tryck i hela kroppen.

Somnade någon timme i soffan när jag kom hem och vaknade endast pågrund av lukten av mat som fick magen att vrida sig av hunger. Så låg och halvsov och åt samtidigt. Vi åt färdig mat eftersom vi inte hunnit handla och det inte fanns så mycket att välja på så då passade jag på att äta i vardagsrummet.

Man får lov att vara lat när man är sjuk! tycker jag i vilket fall!

Nu ska jag lägga mig i sängen kolla på sista avsnittet i säsong två på Chuck och sen försöka sova. Får se om det blir någon skola för mig imorgon. Alex förlåt om jag inte kommer men orkar inte sitta och må dåligt hela dagen.



Sen så är Zachary Levi extremt snygg så jag kände att jag var var tvungen att påpeka det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0