En underbar början på dagen!

Vaknade nästan en timme försent imorse och drabbades av panik eftersom jag inte kan komma sent till skolan mer för att jag har lovat mig själv att sköta skolan ordentlingt sista terminen. Men kom på en buss som jag skulle komma fram en halvtimme efter att vi börjat och ja det var helt okej. Men när jag sitter på bussen helt slut av all stress så får jag veta att våran lektion är inställd pga att läraren var sjuk, underbart -.- Inte riktigt det roligaste när man redan är trött och irriterad. Hoppas att resten av dagen blir bättre i vilket fall!

Postat av: Carro

Sv; Och du säger att jag är elak! :O

Mina fina kläder,skor och min bästa inlines och väska brann upp och du skratta :O

You are evil! :O

2010-01-14 @ 17:32:34
URL: http://promises.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv; Hah!

Hur kul hade du tyckt det var om DIN favorit

inlines brann upp?! :O

2010-01-14 @ 21:34:22
URL: http://promises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0