God morgon i efterskott!

Bättre sent än aldrig! Sitter på min fotolektion men är skit flummig så jag sitter ändå bara och skrattar över allt. Men det är kul det med ibland! Jag som allitd är så tyst annars (AA)



Såhär ser jag ut idag om ni nu skulle vilja veta :D

Alex är jätte söt när hon spelar dum :) Hon sitter och frågar hela tiden vilken storlek det skulle vara på bilden :O Hur kan hon inte komma ihåg fast jag säger det till henne hela tiden. Så Alex om du läser detta, Bilderna ska vara 13x17 :D

Postat av: hasselnöten

KNARKARUNGE! jevla flumm du e xD

JAG MINNS NU IAF :D

2010-01-13 @ 10:47:56
Postat av: viktoria

Rooosaaaa ;D

Alex brukar faila :3 men 17x23 med upplösning på 300 ska det vara ;D eller 15x20 om man har four thirds-format. <:

2010-01-13 @ 14:17:42
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0