Hör mina rop..

Jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig eller vad jag ska göra. Jag vill bara skrika, tömma hela kroppen på all ilska och sorg. Jag kan inte bära runt på det mer, det blir för tugnt. Jag försöker berätta men ingen hör det jag egentligen säger utan luras av den bild jag själv har byggt upp. Jag önskar att livet bara skulle vara så lätt att jag bara kunde släppa allt och gå vidare.

Snälla kan ingen bara höra mina rop på hjälp?

Postat av: I'm like you - Just different

Sök dem ändå! Det är därför det är bra att gå ut med ditt cv ditt företagen för det är många jobb du kan få bara av att ha en härlig personlighet. Även om du inte har utbildningen. Jag har vunnit jättemånga jobb på det sättet.

Så kämpa på!

2010-01-12 @ 08:59:58
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag finns här. You can talk to me.

2010-01-12 @ 17:02:48
URL: http://mmmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0