Min dag

Dagen blev faktiskt ganska lyckad till slut. Blev på jätte bra humör och inte konstigt när man har Alex i sin klass :D Det är inte många stunder jag inte skrattar när jag är med henne :)

Hade vikarie i gympan och vi gjorde nån konstig sport som jag inte minns vad den hette, men den kom i vilket fall från Tyskland och där spelade de den på elit nivå.. svårt att tro eftersom det var en blandning på pingis och volleyboll. Men när spelet väl kom igång var det skit roligt! Sen gillade jag läraren! Första gången nån kommer ihåg mitt namn direkt.

När jag kom hem så såg jag på några avsnitt av Chuck och sedan började jag städa eftersom det var våran städdag. Jag är serieberoende måste jag berätta för er som inte vet det! När jag väl har börjat se en serie så vill jag se allt direkt så jag kan sitta och kolla timme efter timme utan problem. Jag blir så uppslukad i det att jag struntar i det mesta bara för att jag vill se fortsättningen. Så fort jag har sett alla avsnitt av en serie så ger jag mig direkt in på nästa. Har sett nästan alla "vanliga" så snart kommer jag få börja leta efter någon ny så om någon har ett förslag så kom gärna med flera! Måste dock försöka lugna ner mig lite och lägga min tid på mer nödvändiga saker.

Nu ska jag gå och äta flingor med min familj så skriver kanske senare men annars så blir det imon :D

Postat av: Carro

Sv; Oj :o

Fast vi hade tydligen också mycket mer än det jag räknat ut XD

2010-01-15 @ 19:49:57
URL: http://promises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0