Söndag

Jag har märkt att jag inte får så många kommentarer på min blogg nu det senaste. Jag tror ni har blivit lite lata med det ^^ Här ändå ett par läsare om dagen även om det inte är något att skryta om.

Idag har det inte hänt så mycket, det har helt enkelt varit en typisk söndag. Jag vaknade väldigt sent och sen åkte vi och hälsade på min mormors syster på sjukhuset eftersom hon fyllde år igår. Där stannade vi till klockan var ganska mycket. Vi åkte bara snabbt förbi affären och köpte lite saker till att göra pannkakor. Så sen jag kom hem har jag suttit vi datan och kollat på Chuck. Jag älskar verkligen den serien!

Ska ut med hundarna och sen blir det nog att ta ett kort träningspass (har börjat med lite enkla träningspass innan jag lägger mig för att både komma i form och bli tillräckligt trött för att kunna sova) och sen hoppa i sängen. Börjar inte föräns kvart i ett men lika bra att inte vara uppe hela natten för det.

Men alla får sova så sött!

Postat av: Emma

Du är bäst. Jag älskar dig, Emma.

Emma <3 Emma

Jag minns när vi började lära känna varandra och du skickade Hellogoodbye till mig, jag var så glad! Jag saknar den tiden, för vi var tighta som fan...



Om jag inte hade hejdat mig nu så hade det nästan blivit ett kärleksbrev och då kanske Chris hade blivit sur ;D



LOVE U

2010-01-18 @ 13:55:26
URL: http://mmmo.blogg.se/
Postat av: viktoria

Shit det blev jättefel i mitt huvud när jag gick in på din blogg oO' Mycket finare såhär :D och nu fåru en kommentar också!

2010-01-18 @ 14:37:09
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0