Utomlandsstudier?

Jag har börjat fundera på om jag ska plugga vidare i USA efter jag har gått ut skolan. Vad säger ni om det? Det låter väll roligt! Men jag fick hem ett häfte med info om det och jag blev verkligen helt såld direkt. Jag älskar USA och har alltid gjort och det är exakt den utbildningen jag vill ha. Känns också som att det är större kanske där eftersom de är mer utvecklade inom median.

Jag och Christopher funderar nu att gå en termin där och bo tillsammans för att minska kostnader. Skulle ju verkligen inte åka utan honom heller för jag är inte direkt för distansförhållanden.

Jag är till 50% säker att jag kommer göra det men vet inte om det blir direkt efter skolan eller om det blir nästa år. Vi får se och det är ju inte jätte bråttom :)

Postat av: hasselnöten

låter kul! :) men då lämnar du ju mig här ensam i sverige :((

2010-01-13 @ 21:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0