Allt börjar bli till en verklighet

Allt börjar verkligen kännas av nu. Det är elva dagar kvar tills jag åker och jag börjar drabbas av halv panik. Jag börjar nästan undra vad jag har gett mig in på. Hur ska jag klara mig i stora läskiga Usa? Allt känns bara fel och jag är inte förberedd. Mn nu händer det sig var jag vill eller inte. Jag tror inte för en sekund att jag kommer ångra mig för att jag åker men tills jag är där så kommer allt kännas lite extra läskigt.

Allt ser verkligen ut att vara perfekt när jag kollar på bilderna! Jag hoppas bara att jag passar in där.







Postat av: Jenni

Åh guud vad kul! Du kommer nog inte ångra dig.

Det är väl universitet du ska gå på? Vad ska du läsa?

Och vart någonstans i USA är det du ska bo?

Själv börjar man ju skola i London om en mååånad :S



... haha, mååånga frågor på en gång alltså :P

2010-07-26 @ 20:23:24
Postat av: Viktoria

Santa barbara är underbart, tror du kommer stormtrivas medan jag blir kvar här hemma och är världens avundsjukaste :)

2010-07-26 @ 22:10:50
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0