Let the music flow..

Inget läker ditt sinne så som musik. Allt känns fel och min kropp sammarbetar inte med mitt huvud. Ena sekunden så tänker jag för mycket och andra så lägger det av helt och hållet. Ändå fortsätter kroppen bara att agera och göra allt som vanligt. Jag hinner knappt reagera på vad jag gör. Hela arbetsdagen bara rann förbi medans jag stod och funderade på livets alla beskymmer.

Det är så mycket att tänka på. Jag ska hantera min förlust och samtidigt försöka vara glad över den nya hunden. Jag ska försöka förstå att jag ska åka till USA om cirka 2 veckor och på samma gång fundera på hur jag ska klara av att lämna allt. Det tär verkligen på mig.

Just nu så har jag bestämt mig för att inte göra något mer idag och bara sitta och försöka släppa allt för ett litet tag. Jag har musik som flödar och på något sätt renarar mig. Den tömmer mig på känslor så jag kan få min tid till att slappna av med. Så det ska jag ägna minst en timme till. Kan vara skönt att få den tiden för mig själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0