Min underbara dag

Idag så har det varit en ganska seg och inte allt för händelserik dag. Kom för första gången försent till jobbet till att börja med. Sedan så värkte halsen så jag knappt kunde prata. Vi tog det mest lungt och stod och pratade  istället för att jobba som galningar.

Sen så har jag suttit hemme efter det. Somnade i nån timme även idag.
Känner att det blev världens mest intressanta blogginlägg.

Tänkte visa upp mina nya kläder jag köpte igår. Det är inga fina bilder eftersom det var något jag bad mamma ta kort på snabbt.




Postat av: Aläääääx

Den klänningen var grymt fin! passar dig skitbra också ! =) de andra kläderna också, typiskt strandlook du kan ha i USA ;)

2010-07-29 @ 10:35:14
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0