Stackars läsare

Jag var nästan tvungen att skratta lite. Var inne och kollade på min statestik nyss och percis som jag förväntade mig så var det direkt inget att hurra för. Men eftersom jag inte har varit aktiv på det senaste så har det inte betytt så mycket. Men så ser man att det är en läsare som har hållt i sig och besökt bloggen varje dag. Stackars lilla läsare när inget dyker upp. Men än en gång ska jag försöka att satsa lite på bloggen. Kan ju vara roligt att dokumentera lite nu innan jag åker till USA. Kan ju vara roligt att läsa om några år.

Denna helgen har varit lugn men rolig. Sovit hos Christopher eftersom ingen i min familj var hemma. I fredags så kom det massa trevligt folk dit på grillning. Finns inget bättre än god mat och trevligt sällskap. På lördagen så kom Alexandra på besök. Alltid lika roligt när hon kommer! den människan får mig att må bra i alla lägen. Vi var och handlade och Alex flirtade med killen i kassan. Hon vill inte erkänna det men det var ett intensivt ögonblick mellan dem. Något som även roade Alex resten av kvällen var att några killar som cyklade förbi oss misstog mig för att vara en kille. Känns verkligen underbart när nån vinkar glatt och ropar hej niklas. Idag så har det bara varit att slappa som gäller.

Nu borde jag verkligen gå att lägga mig. Är dötrött och vill ju helst inte råka utsätta någon för fara för att jag inte sköter jobbet ordentligt. Min syster skadade sig förra veckan och det räcker. Jag jobbar ändå inte direkt på en farlig station.

God natt på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0