Dagens humör = Dåligt!

Just nu känns det som att jag har sådär riktigt hemskt humör då det känns som hela världens är imot mig. Det har varit en skit fin dag men har bara velat ligga inne och sura. Inte för att det är så enkelt dock när de nya grannarna har fått för sig att riva ut hela huset och banka på hela dagen. Då orkar man helt enklet inte ligga på sitt rum när det känns som någon står med en kastrull bredvid örat som de slår på om och om igen.

Jag tror dock att jag redan nu har bestämt mig för att hata dem. De bor ju där min allra bästa vän ska bo. Men nu är hon helt plötsligt inte där längre. Inga skrik från mathilda på kvällarna. Allt som finns kvar av dem är ett stort svart hål. Det är nästan som när någon har gått bort. Det känns overkligt och man vill att allt ska vara en dröm. Exakt så känns det för mig nu. När jag ser människorna som bär runt på delar av min älskade grannars gamla kök så tänker jag: vilka är dem och vad gör de hemma hos Carro. Dumma dumma nya grannar som tar hennes plats.

Sen att jag är helt själv igen gör inte humöret bättre. Jag tror jag har någon slags fobi mot att vara ensam. Jag hatar det och försöker undvika det till alla pris. Men kanske åker hem till min kära pojkvän i hopp om att han kan muntra upp mig.

Nu orkar jag inte skriva mer så ni får klara er för denna gången.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0