Goodbye my sweetheart, I'll miss you forever! (17/06-10)

(inlägget skrivet 17/06-10)

Idag skulle vara en bra dag. Hade bestämt mig för det redan igår. Men imorse klockan 7 väcktes jag av att min mamma ringde mig. Hon berättade att ännu en gång så var Baloo riktigt sjuk. Hans sjukdom har verkligen gått i perioder och fast han har aldrig blivit helt återställd. Denna gången hade han inte ens kraft att resa sig längre. Det kändes som han gett upp helt och hållet.

Jag skyndade mig hem det snabbaste jag kunde och redan då insåg vi att han inte skulle klara sig länge. När jag kom hem låg han helt slut på golvet och kunde inte röra sig. Vi bestämde oss för avlivning men fick ingen tid förän ganska sent.

Det var hemskt. Alla som har haft ett djur vet hur himla hemskt det är att förlora dem. Skulle gjort allt för att rädda honom men pengarna räckte inte till. Kommer inte gå en dag som jag inte tänker på honom. Just nu så är tårarna slut för tillfället men tror inte det kommer ta lång tid innan det kommer tillbaka.

Du var den bästa hunden någonsin och kommer älska dig föralltid!










Postat av: Emma

Det var det bästa för honom, jag tror verkligen att han är tacksam över att ni tog mod att ta det beslutet. Du kommer aldrig att glömma honom. Tårarna kommer aldrig att ta slut, men de kommer komma färre och färre. En dag kommer du tänka på den fina tiden ni hade, de underbara stunderna.

2010-06-21 @ 20:09:10
URL: http://neckpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0