Måndag

Nu lider den första dagen i denna veckan mot sitt slut. Både skönt och jobbigt på samma gång. Det är massa saker jag måste hinna få gjort men jag är samtidigt glad att det bara är några få dagar tills lovet. Ska bli underbart med lov! Sen så kanske jag ska träffa folk från min gamla klass vilket gör det ännu roligare! Utöver det så kommer jag bara vara hemma och ta det lugnt.

Just nu sitter jag hemma hos Christopher och äter godissnören. Gud va gott det är! hade nästan glömt det eftersom jag inte har ätit det på flera år. Jag som skulle sluta äta så mycket godis! De slutade fungera efter helgen så nu är jag tillbaka på ruta ett igen. Efter påsken så får jag ha ett riktigt godislöfte som jag faktiskt får hålla ett tag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0