Tisdag

Måste säga att tisdagar är vi på nog den tråkigaste dagen någonsin. Vi har först religon som i för sig är helt okej men sedan en skit lång lektion i filmkunskap. Vi ser på massa gamla dåliga filmer. Det är verkligen så man vill somna på varje lektion!

Idag så ser vi på Inglorious bastards! och då menar jag inte den nya utan den från 1978! Sämsta skiten jag någonsin har sett!



Skulle gärna sett den nya även fast den har såpass grova scener som jag inte brukar klara av. Men man kan ju blunda under de scenerna och njuta av resten :D Har hört att den ska vara grym!



Har ni sett någon av dem? Vad tyckte ni i så fall om dem?

Postat av: Viktoria

Den är bra :3 (fast jag har inte sett början, haha!)

2010-03-30 @ 16:26:25
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0