Tisdag

Kom nyss hem från skolan och det känns som att denna dagen har varit extra lång. Fast det komiska är ju att dagen faktiskt är kortare än vanligt. Eftersom vi har avslutat våran svenskakurs så börjar vi senare än tidigare. Men med andra ord har det varit en seg dag.

Efters vi hade varit i banba så upptäckte vi att det fanns massa roliga gratisgrejer i Burgårdens huvudentré. Men jag orkade inte stå och köa till alla sakerna så jag nöjde mig med två gratisdrinkar. Mumma säger jag bara! Hoppas jag får reda på va den ena drinken hette för den var så jäkla god att det inte var sant! Det var med hallon och lime så den fick både en sur och söt smak på samma gång.

Nu sitter jag här och fryser i min säng. Skulle egentilgen behövt fixa massa saker men är så himla trött och slö att jag inte orkar röra på mig. Så det får bli senare. Nu ska jag bara sitta här invirad i täcket och mysa ett tag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0