Uppsatt eller inte?

Jag satt och tänkte lite nyss. Jag har gått från att hata att ha håret uppsatt till att vilja ha det varje dag på ungefär ett år. Enda sen jag var liten så har mamma försäkt få mig att sätta upp håret eftersom hon tycker att jag bara får håret i hela ansiktet annars. Varje gång vägrade jag eftersom jag inte tyckte att det var behagligt. Men för ett år sedan så kände jag att jag var trött på att jag aldrig lyckades med mina frisyrer så satte upp håret med av lathet. Men nu är det något av det bästa jag vet. Jag har toffs nästan varje dag. Hatar att ha håret utsläppt sålänge jag inte har plattat och hållt på med det ett bra tag. Mitt hår är ju enligt mig det viktigaste i hela mitt utseende. Ser inte håret bra ut så känner jag mig inte fin i helhet hur mycket smink jag än har. Något nytt jag har börjat med är min "rockabilly" lugg som jag kallar den. Jag tröttnade på mina lockar i luggen och började sätta upp luggen för att slippa se dem. Men jag tycker nästan jag passar mer i det är utsläppt :)

Så vad tycker ni? Toffs eller inte? Observera att håret är väldigt slavligt uppsatt på denna bild.


Postat av: Viktoria

Tycker du är himla fin i uppsatt <: Men det beror också på tillfälle. I skolan funkar det asbra, men ska du ut på krogen, fest eller något annat sådant, så är det nog bättre med utsläppt. Fast luggen funkar ju till båda!

2010-03-20 @ 16:11:04
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0