Nattbloggning

Nu är jag uppe sent och skriver igen! Fy på mig! Men har legat och kollat på film med mamma och Emil tills för bara en liten stund sedan. Idag blev det Yes man. Även den såg jag för andra gången. Skulle vara roligt med filmer man inte har sett. Finns tusen filmer jag skulle vilja se som går på bio.

Grillningen gick inte riktigt som jag hade tänkt mig idag. Mamma gav mig uppgiften att sköta grillen och jag är inte den mest erfarne. Så allt kött blev inte genomstekt. Men vi kom på att det som fortfarande var rött kunde vi slänga in i ugnen och ha som lunch/middag nästa dag. Efter maten så spelade jag kort med min bror. Kändes inte jätte kul att han som för första gången spelade chicago vann hela spelet. Det är då man önskar att man inte skulle skrytit från första början.

Nej nu ska jag sova! Ska dela rum med Emil i natt eftersom han fick låna ut sitt rum till våra gäster. Så även om jag vill så kan jag inte vara uppe hela natten.

När jag ändå håller på så vill jag visa min nya pyjamas. Den är skit gullig!



Being cute is not a crime!

Sleep tight! <3

Postat av: Anonym

haha aww sött :D

2010-05-23 @ 18:52:28
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0