Små ögonblick

Det finns små korta ögonblick som verkligen förgyller hela ens dag. Hade ett sådant tillfälle idag. Sov i mammas säng i natt eftersom jag fick låna ut mitt rum. Baloo sover ju alltid på den platsen så han var lite irriterad på mig först men sen så kom han och la sig över hela mig så jag inte kunde röra mig. Men sen när jag vaknade på morgonen och sätter mig upp i sängen så sitter Baloo bara någr centimeter från mig och viftar på svansen som en galning. Bara att se att han var lite bättre idag gjorde hela min dag!

Postat av: Anonym

Skönt att höra! hoppas han fortsätter att må bra :)

massor av kramar <3

2010-05-25 @ 17:41:31
URL: http://abrazame.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Sv: Äh, det är inte så svårt :D

sydde om Dzanas klänning, du har nog hört talas om henne, hon som alex brukar träna med? o;

2010-05-26 @ 23:05:44
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0