Lugn helg

Detta är första gången på evigheter som jag bara har tagit det lugnt hela helgen. Vi skulle spelat in varje dag men blev inte av eftersom skådespelaren inte var tillgänglig. Så hela helgen har jag bara lagat och slappat och sovit en hel del med!

För att helt byta ämne så ville jag informera om att min hårfärg håller på att åka ur. Blev lite besviken eftersom det inte var så längesedan jag färgade det. Dock så har jag snart en centimeters utväxt så kanske var ett tagsen ändå :D

Men jag var trött på det så jag inköpte detta igår :D



Såhär fint är mitt hår nu



och såhär såg det ut från början



Så hoppas på att få i färgen ikväll så att det inte känns som jag har röttvitt hår längre. Gillar verkligen inte hur det ser ut just nu. Sen köpte jag sån där osis dust it grej xD Har ingen aning om vad man kallar det. Har inte riktigt testat det än men imorgon så ska jag se om det är så bra som alla säger :D

Neh nu börjar klockan bli ganska mycket så om håret ska bli färgat idag så får jag sätta igång nu!

Postat av: Caaarroo

Hahah måste jag med färga mitt hår röd/lila nu ? ;D;D

2010-11-15 @ 10:08:16
URL: http://promises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0