Paranormal Activity 2 med mer..

Gårdagen började med sovmorgon! Vilket var underbart! Tror jag har tagit tillbaka all förlorad sömn vid det här laget för jag har sovit ganska mycket de senaste dagarna.

Men iaf jag gick till skolan vid klockan ett för att höra läraren klaga på att våran grupp låg sist av alla i vårat projekt. Allt detta är regissörens fel men det vill han inte fatta. Han satta inte ut uppgifter för oss att göra så vi fick inte klart allt det man behövde i tid. Skällde på oss för att vi inte läste hans tankar. Sket i de papprerna som var tvunga att vara inlämnade innan vi ens fick börja filma.

Sen så lånar han utrustning för ett ex antal tusen och blir sen arg för att vi inte vill lägga ut pengar också. Han hade skällt ut en tjej och ställt in en inspelningsdag för att hon inte ville betala 3000 dollar för utrustningen. Det är 21000 svenska kronor. Vilken stundent har de pengarna att lägga ut? Han var på denna tjejen igen sen för att hon inte vill betala bensinen som han tog slut på genom att köra fram och tillbaka i tre dagar med hennes bil.

Men i alla fall nästan alla i hela gruppen hatade honom. Men så igår så avsa han sig platsen som regissör för att han trodde att vi inte skulle klara oss utan honom och då skulle vi vara tvunga att lyssna. Men nejdå! Vi bara fyllde in hans plats och strukterade upp hela arbetet. Gud va skönt det känns att han inte kan stå och tvinga mig att göra saker åt honom mer!

Nu kommer detta inlägget bli jätte långt :D

När jag kom hem efter att ha varit i en studio hela dagen och spelat in till vår ljudlektion så överaskade Christopher mig med biljetter till Paranormal Activity 2. Blev så fruktansvärt glad!
Har längtat sen jag såg att det skulle komma ut en tvåa. Ettan var nog en av mina absoluta favorit skräckfilmer.
Denna toppade ettan måste jag säga!



Jag säger bara gillar ni skräckfilmer så måste ni se denna!

Postat av: Lilla alex

Sv: Säg inte såå! trodde det skulle gå åt hell för mig men det gick ganska bra =D har inte vart ute på vägen än, men det går nog också lika bra där.

Övning ger färdighet!



Btw.. skräckfilmer, so not my style ;)

2010-11-13 @ 23:45:21
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0