Bilder

Nu sitter jag här och undrar varför jag ens sa något om att vädret började bli bättre. Det har öst ner här ett bra tag och det har blixtrat och åskat i evigheter. När vi satt i otrega huset så blev det till och med strömavbrott i nån minut. Alla blev skiträdda och skrek till. Precis när de hade fått tänt ljusen så kom elen tillbaka.
Men tänkte att jag kunde bjuda på lite bilder eftersom det var ett tagsedan. Alla är tagna i september och oktober men vet inte om det blir i ordning.













Nu orkar jag inte lägga upp mer bilder så får vara bra för denna gången :)


Postat av: Lilla alex

Haha söt du e emma :D kul att du lägger upp bilder! :D

vad e de för toystory grej ni köpt :P?

2010-10-19 @ 15:24:21
URL: http://abrazame.blogg.se/
Postat av: Sigmundjohanne

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-06-20 @ 10:23:33
URL: http://sigmundjohanne.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0