Galen helg

Den här helgen har varit allt annat än lugn. Även om det har varit mycket roliga stunder så tror jag att nästa helg kommer behöva vara en vilohelg. Behöver ta igen på sömn och så vidare.

Jag började helgen tidigt denna veckan. Började med att gå ut i onsdags som jag tror jag skrev i förra inlägget. I torsdags så var det fest som vanligt. På fredagen så blev det fest igen men denna gången mycket större. Det var jätte mycket människor jag aldrig sett förr. Fick även mördarblickar och spydiga kommentarer för jag bad lite folk att inte röka i garaget. Det är där vi brukar vara varje gång det är fest. Det finns tre soffor och pingis bord så det är ganska skönt ställe att bara hänga på.

Söndagen blev även den en fest dag. Men det var mer chill och vi satt och spelade lite spel. Skulle visa upp mina poker skills men just då så hade Tiffany nybörjar tur så det gick inte så bra som planerat.

Dock så lyckades jag ramla och skrapa upp halva mig på hemvägen! Men den historian tar vi en annan gång för nu måste jag iväg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0