Så börjar veckan om på nytt igen..

Får ursäkta för mitt förra inlägg. Lyckades dricka lite för mycket och fick för mig att det var smart att blogga mitt i allt. Fast skit roligt att läsa det nu efteråt och se hur dum man egentligen låter när man har druckit.

Så nu är det måndag igen. Är helt slut som vanligt och allt jag gör är att ligga på mitt rum med datorn. Jag känner mig instängd men orkar ändå inte gå upp och göra något. Måste verkligen försöka komma igång med pluggandet också. Min motivation ligger på noll just nu.

Men det är bara att bita i det sura äpplet och ta tag i det. Det är jag som valde att åka hit och nu får jag stå ut med jobbiga kurser.

Det tråkiga vädret börjar äntligen försvinna! Så hoppas på att morgondagen blir varm och skön. Det har inte varit varmt på senaste veckan och vi har haft regn flera gånger. Det känns som det var första gången jag klev ur mina mjukisbyxor på flera dagar.

Även om jag verkligen inte var sommarklädd så kändes det skönt att inte se ut som drös för en gångs skull.



Även om mysbyxorna försvinner så kommer jag nog aldrig skippa myströjan iaf :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0