Skola

Sitter i skolan och vantar pa Chris. Han ska sitta och redigera sin film till ljudet och jag orkar inte ga hem sjalv sa jag vantar har. De jobbiga ar att jag inte har en aning om hur det gar med min film. Jag har inget ansvar for redigeringen och borjar fa panik nar jag inte har nagon kontroll over laget. Maste kanske forsoka att inte vara ett kontrollfreak for e gangs skull och lita pa att de gor klart det utan min hjalp.

Det andra jag stressar over ar att jag har midterm i ljudet idag och kan inte det jag ska. Har varit allt for stressad for att kunna plugga och de gangerna jag val har last sa har allt forsvunnit efter nagra minuter. Sa galler att ga hem och plugga som bara den. Nu kan jag inte komma ed mer ursakter eftersom det galler mitt betyg.

Pa min andra midterm fick jag A! 2 fragor hade jag svarat fel pa och det var bara slarvfel. Sen pa det skrivftliga vi hade fick jag 7 av tio pa eftersom det blev lite virrigt. Men jag ar absolut nojd eftersom man maste alla sig pa G och jag anda ligger pa hogre an den nivan. Jag struntar i om det ar VG:n eller MVG:n for det visar iaf att jag har kampat.

Nu ska jag aterga till att sitta pa facebook och sega :) Hoppas de blir klara snart sa jag kan fa ga hem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0