19 i Sverige

Skulle jag varit hemma i Sverige nu så skulle jag bli väckt av min familj inom nån timme och blivit grattad. Här är dock klockan 8 på kvällen så än är jag inte 19 enligt amerikansk tid. Men eftersom jag är född i Sverige så räknar jag mig som 19åring redan nu faktiskt :D

Känns jätte konstigt. Att jag kommer vakna upp i min och Christophers säng och inte hemma. Att inte höra mammas nästan viskande röst säga "god morgon, grattis på födelsedagen". Det har alltid varit det bästa med att fylla år. Först mammas röst och sen tusen blixtar i mina nyvakna ögon. Jag är nog värre med att ta kort dock när jag drar med mig min systemkamera och vill fota när de fyller år. Min blixt är inte riktigt sammarbetsvillig nämligen. Kallar den för discoblixten :D

idag har det varit en lugn och skön dag. Började inte skolan föräns vid 1 och hade bara en lektion. Efter det så var vi hemma ett litet tag innan vi drog vidare till state street med Malin, Johanna och Max. Vi gick in och kollade i olika affärer med kostymer. De hade en jätte stor affär som endast var för halloween. Det var helt sjukt. De hade till och med godis i sådana blodpåsar. Funderar på att gå dit och köpa det inna halloween eftersom jag skulle vara vampyr. Nästan hela min kostym är klar nu. Ska ha min korta svarta klänning jag köpte när jag precis hade kommit hit. Sen köpte jag fangs till det. De första jag köpte var helt mongo så fick köpa nya. Till det så köpte jag ett par handskar och ett ganska stor halsband. Jätte fint enligt mig och passade in på stilen.

Ska bara köpa något att ha i håret och en ring tror jag! Kommer nog bli skit bra! Har köpt lösögonfransar och fejkblod också för att göra det ännu mer dramatiskt :D

Nu ska jag gå och ta lite jucie och sen se på idol :) Kommer nog skriva något imorgon :)

Postat av: Anonym

$v mena du flingorna ? jag ha köpt de på hemköp dem lär finnas överallt :)

jag gör inte så mkt chilla mest ska jobba imon så finns inte så mkt man kan göra... hur ser din helg ut då ?

2010-09-24 @ 18:11:52
URL: http://ldts.blogg.se/
Postat av: Alex

Sv: Grejen är att jag tror inte dem har råd med en till som ska jobba där ;o och jag börjar faktiskt tröttna på stället, vill byta praktikplats nu änna :)



Hur hade du de på din födelsedag? =) =)

2010-09-26 @ 14:57:32
URL: http://abrazame.blogg.se/
Postat av: Anonym

tkr du borde uppdatera din blogg!!! =)

2010-10-05 @ 20:11:31
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0