Citron blandat med gas

Idag så vaknade jag av att vi hade ett städteam här. Vi hade blivit förvarnade av att de skulle komma så det var in te direkt så att jag blev förvånad. Jag låg kvar i sängen tills de hade gått ändå. När jag öppnar dörren som vetter ut mot resten av huset så möttes jag av en underbar doft som inom några sekunder hade fyllt hela mitt rum. Gick ut och kollade omkring mig och det såg nästan ut som ett annat hus. Jag brukar tycka att vi håller det rent men det var något speciellt denna gången. Det kanske beror på att de drog upp persienerna och det faktiskt var ljust.

Efter jag hade kollat igenom huset så satte jag mig på sängen men lät dörren stå öppen för att kunna känna lukten. Efter ett tag så kände jug hur lukten blev fränare och fränare. Jag började undra vad för slags kemikalier de hade behövt använda för att få rent huset. Det tog inte lång tid innan vi försod att det var spisen som stod och sprutade ut gas. De måste ha kommit åt den när de städade. Den var nämligen inte helt på. utan bara ett mellanläge som man har på i någon sekund innan man får igång lågan.

Är glad att vi la märke till det såpass snabbt. Jag vet ju tyvärr hur det går när man inte märker det...

Postat av: Anonym

$vhahaa :P

jah ok, önska att jag med typ vart duktig att ta foto och så men jag e riktigt kass :P hahah

2010-09-20 @ 17:54:08
URL: http://ldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0