Life sucks..

Jag vet inte vad jag ska ta mig till langre. Just nu kanns allt hopplost! Gar inte direkt bra i min ljudlektion. Fick inte in en uppgift och fick tillbaka en annan med ett hemskt betyg. Jag kanner mig inte direkt fokuserad just nu. Jag ar vall inne i en svacka. Far vall hoppas det i vilket fall for snart orkar jag inte detta mer. For tillfallet vill jag namligen bara satta mig pa forsta basta plan hem.

Just nu hatar jag allt..

Postat av: Sabrina

Du klarar detta! Jag vet hur det känns att vara långt bort från familj, vänner och allt man är van vid. Men jag klarade mig borta i USA och det gör du med! Stor kram!

2010-09-23 @ 03:08:09
URL: http://sabrinas.webblogg.se/
Postat av: Sabrina

Nej jag pluggade inte i USA, jag var Au Pair :) Men hade gärna åkt tillbaka och pluggat :) Förresten, hur ska man gå tillväga isåfall? Vad kostar det och sånt, vad pluggar du förresten? Åh, det är så mkt frågor haha. Att åka som au pair var ju lätt, bara att betala agenturen alla avgifter, fixa visum och sen dra iväg liksom. Antar att det är lite mer moment för att plugga?

2010-09-23 @ 07:29:42
URL: http://sabrinas.webblogg.se/
Postat av: Sabrina

Ahaa ja, det låter ju ändå lättare att fixa allt själv, man kan ju alltid fråga någon som redan är och pluggar vilka papper det är man behöver osv och sen fixa det själv! Usch, visumpapperna tyckte jag var hemska, huuuur många papper som helst var det ju, vart ju skiträdd att man skulle fylla i det fel eller något, och väntan på ambassaden är ju inte att leka med :P jag fick 2 frågor i luckan där också, den ena var "hr många barn ska du passa" och den andra var "vem hejar du på i idol?" hahaha, helt sjukt!

2010-09-23 @ 07:38:43
URL: http://sabrinas.webblogg.se/
Postat av: Viktoria

Grattis jätte-i-för-skott om jag inte lyckas hinna eller minnas i morgon (det är väl i morgon? ehhhhhh. om inte så blir det här lite pinsamt! haha)



Hemlängtan är nog ganska naturligt, särskilt när det kommer till traditioner som helt plötsligt inte kan följas.

Läxor och plugg är inte heller det lättaste, men ta ett djupt andetag i alla fall och tillåt dig att slappna av! Sen tar du tag i alltsammans igen :)

2010-09-23 @ 19:35:00
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/
Postat av: Linnea

Helt ärligt Emma, jag känner EXAKT likadant! Förutom att jag inte vill åka hem... Att sluta skolan därimot det hade varit fruktansvärt skönt! Tänk på mig som har audioläraren (vill inte nämna namn) i 3 ämnen!!! :(

2010-09-24 @ 11:29:02
URL: http://welosecontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0