Filmning

Så idag är det sista filmningen! Yay! Inte för att det inte har varit roligt utan mer för att jag börjar få panik över att hinna. Men börjar kännas bättre nu. Har redigerat klart introt och 1 och en halv scene. Kunde ju inte göra mer eftersom formatet bråkar med mig. Så ska sitta hela dagen i skolan imorgon för att fixa det och sen är det fullrulle från och med det! Vi har ca 5 små scener som ska filmas idag och sen har vi allt! Jag är så himla stolt över oss!!
Vi lyckades göra en film! Det roliga är att vi egentligen typ är fyra pers som har varit med och gjort den. Om man ens räknar det så. Det mesta har jag och Christopher gjort :)

Men nu hinner jag inte skriva mer så får skriva senare med hur det gick!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0