Fredag

Aj va ont mina ögon gör. Är så fruktansvärt trött men ännu  en dag vaknade jag tidigare än vad jag skulle gjort en vanlig helg. det som gör att det är så pålågsamt denna gången var för jag uppe väldigt sent! Först och främst så var jag med när Christophers grupp filmade. Det drog ut på tiden längre än vad jag hade tänkt men det är ändå roligare att vara där än att sitta ensam hemma och vänta.

Efter det gick jag Christopher och Katariya och åt på Chipotle och efter det blev det bio. Vi såg såklart Insidious! Herregud säger jag bara! Det är helt ärligt den bästa skräckfilmen jag har sett hittils! Riktigt bra gjord och lyckades verkligen skrämma än när man inte var berädd ett par gånger. Första gången jag ser en skräckfilm på bio då publiken faktiskt skriker. På de andra filmerna jag har sett har folk bara hoppat till.
Efter filmen så mina armar helt öma. Hade nämligen en person på varje arm som tryckte till när det blev läskigt :D Men det var det värt!

Hade en sjukt rolig kväll i vilket fall! och jag säger bara såhär: Se Insidiuos!!!


Postat av: Alexandra

Nejtack :D fegis som jag e!

2011-04-10 @ 12:00:25
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0