Insperation tack!

Nu har jag inte skrivit på flera dagar och jag känner helt ärligt att jag inte har något att skriva om. Börjat skriva två inlägg och sen insett att de inte ens går ihop och jag bara skriver massa skit. Ingen idé att lägga ut saker man inte ens gillar själv.

Så vad ska jag då skriva i detta inlägg? Kan ju säga att jag precis har börjat skolan igen. Var så himla trött igår! Var inte lätt att gå upp tidigt igen. Ändå har jag inte sovit så länge på dagarna under lovet. Men den lilla skillnaden kändes mycket för mig.

Har nu börjat att redigera min filmen vi håller på med. Har bara blivit klar med introt än sålänge. Det ska bara läggas på text på med vilka skådespelare som är med osv. Snodde Dexter låten rakt av försökte skapa en liknande känsla på det. När vi väl gör det riktiga introt till filmen kommer vi nog inte använda oss av nån låt som redan finns i nån känd serie eller film. Just nu är det ju bara den som ska in till lektionen och inte så som filmen kommer se ut i slutändan. Har ju hur lång tid som helst på att få klart den slutgiltliga produkten.

Sen kan jag informera att jag ska laga mat idag igen! Undrar om kocken inom mig kommer fram igen1 Kan tänka mig det faktiskt. Är ju en jäkel på mat nu för tiden tycker.. jag i vilket fall :D

Det blir köttfärssoppa denna gången. Något jag aldrig gjort förr. Scary!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0