Mostersjukan

Jag har upptäckt ett nytt fenomen jag aldrig riktigt hört talas om förr. Jag kallar det för mostersjukan! De innebär att man blir så sjukligt besatt av att ens syster ska få barn :D Jag tror jag lider av denna sjukdommen! För det första jag gör varje morgon när jag vaknar är att gå in på facebook och kolla om ungen har kommit ännu och jag blir helt till mig när jag ser barnkläder. Jag vill köpa allt till det här barnet. Jag vill vara den perfekta mostern.

Folk omkring än tror man är helt knäpp för att man bryr sig så mycket.

Jag och Alex har fått ett ordentligt släng av detta och varje gång vi pratar så nämner man minst en gång bebisar. Fast nu har ju hennes syster fått sitt barn och jag känner mig lite utanför :D

Haha jag längtar verkligen till att träffa den lilla saken och hoppas den blir frisk och kry. Det kanske inte räknas som normalt att bry sig så mycket men det är mitt systerbarn och de kommer betyda så mycket för mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0