Riding in cars with boys

Då har man valt scenen man ska göra i teatern. Det blev en scen ur filmen Riding in cars with my boys. En riktigt bra och sevärd film. Jag ska spela mamma (Drew Barrimores roll) och roligt nog Christopher spela min son. Känns lite lagom absurt men ändå kul!

Jag har inte ens hälfen så mycket dialog som Christopher men det är bara bra för jag har skit svårt att memorera. Dock ska jag enligt scenen gråta, vilket inte lär hända xD Är extremt dålig på att fejkgråta. Men får väll bara hålla för ögonen och snyfta lite :D

Här har ni scenen i vilket fall. Kolla 4 minuter in.



Nu ska jag se till att göra mig iordning! Sovit halva dagen och känner mig inte direkt vacker för tillfället!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0