Solen skiner

Underbara soliga väder, försvinna aldrig från mig igen. Jag har börjat uppskatta varmt väder mer nu! Förr klarade jag knappt av det. Men nu de två senaste dagarna har det varit sådär riktigt kokhett och jag har varit hur glad som helst över det. För jag tror att det var precis det jag behövde just nu. Jag behövde solen för att ge mig nu energi. Jag har ju varit så himla trött och slö det senaste så en kick av energi tackar jag inte nej till.

Dock blev det lite väl mycket igår då luften blev så tung att det ibland blev svårt att andas. Man kunde inte ens gå utanför huset utan att ha med sig en vattenflaska. Satt ute och solade en stund och fick så man ser ju vart bh banden och sånt har varit. Ändå satt jag inte ens utomhus i sammanlagt en timme.

Det som gör det extra ännu bättre är att man vaknar av fågelkvitter igen. Det försvann under de inte lika fina dagarna.

Om min käre pojkvän kommer upp ur sängen så ska jag försöka tvinga ut honom med mig. Får väll se hur det går men kunde vara kul att ta vara på de fina dagarna. Sen ska jag försöka tvinga han att gå på bio med mig också. Insidious har ju premiär idag och vill verkligen se den! Den verkar så sjukt bra. Och vad kan bli bättre när skaparna av Paranormal acctivity och Saw går ihop och skapar ngt?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0