Trash Man = Done

Tänkte skriva ett till inlägg igår kväll för att berätta hur allt gick men hade verkligen ingen tid över. Direkt när vi var klara dunsade jag rakt ner i min säng.

Men nu är vi klara i vilket fall! Vi ändrade om lite i scenerna och tog bort och la till lite men tillslut blev det bra i vilket fall! Är riktigt nöjd! Och jag har verkligen haft hur kul som helst. Det är rikitgt härliga människor vi arbetar med! Efter vi var klara så firade vi med champagne. Vi satt bara på utsidan och pratade att tag och sen märkte vi hur sent det var. Då kom man till den roliga delen, att städa upp allt. Allt skulle plockas undan och sen skulle golv och bänkar skuras så noggrant det bara gick.

När jag var klar med det så stod jag näst intill upp och sov. Kunde inte hålla mig vaken mer. Detta har som sagt varit en underbart rolig tid i mitt liv men är hur glad som helst att det är över. Slipper sömnlösa nätter och all stress som kommer till det.

Nu ska jag nog sova en timme och sen ska jag till skolan och fixa de där jäkla filerna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0