Arbetslös!

Så då var dagen inne! Nu är jag officiellt arbetslös för första gången i mitt liv! Känns redan tråkig. Ändå är ju detta som en vanlig helg för mig så egentligen skulle jag inte ens ha jobbat vid detta laget. Men känns som att va har jag nu för anledning att gå upp på morgonen. Alla jag känner nästintill ska börja jobba eller gå till skolan efter denna veckan. Tur att jag har några vänner som är arbetslösa med :D
Så för att prata om lite om vad som händer i mitt liv så kan jag berätta att jag var på bio med Alex igår. Vi såg Horrible bosses som var grymt rolig!! Jag trodde faktiskt inte det när jag såg trailern. Så nej den överträffade mina förväntningar. Innan dess så gick vi runt i stan ett bra tag och försökte hitta någonstans att äta. Lättare sagt än gjort och efter många om och men så hamnade vi på ett café istället och jag åt din största räkmackan jag någonsin har skådat. Vi kunde delat på den men ändå blivit mätta.
Så idag har jag inte gjort mycket. Inte ens gått upp ur min säng än. Min bror har bosatt sig här inne med sin studio. Han kallar sig för min personliga dj. Han börjar bli riktigt duktig nu! Han spelade upp en låt för mig imorse och skulle aldrig ha gissat på att han hade gjort den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0