Jobbar och sliter

Är inne på min näst sista vecka på jobbet och är tröttare än någonsin. Jag tror det är känsalan av att jag vet att om inte ens två veckor så är jag arbetslös. Jag har inte sett fram imot det men visste att förr eller senare så skulle det hända. Söker jobb som en galning och hoppas på att nån ska nappa.
Men har alltid tyckt det där med att söka jobb är svårt. Det känns som varför skulle de vilja ha mig av alla. Sen hittar jag nästan ingenting som kräver att man ska vara både utbildad och helst ha jobbat med liknande i flera år. Det finns ju inget jag kan göra åt det. Jag orkar verkligen inte plugga mer nu nämligen.
Vet inte heller om jag kommer klara av att sitta helt utan någonting. Kommer bli så rastlös! Men blir att gå till arbetsförmedlingen direkt när jag slutar och hoppas på att de kanske kan hjälpa mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0