Söndag

Jag har kommit på att min söndagsinlägg för det mesta blir döpta till samma sak. Jag skriver oftast bara söndag för att jag inte känner att det finns något mer att säga om det.
Så vad ska man göra idag då? Jag ska ta min in till stan och träffa min käre Alex igen <3 Hon är typ den enda jag har umgåtts med de senaste dagarna. Men hon gör mig gladare än om jag skulle varit med många olika under samma tid.
Jag vet inte om det finns så mycket mer att säga just nu :) Hinner jag så skriver jag ett inlägg senare!
Känns kul att när jag gör ungefär ett inlägg om dagen på sin höjd så känns det som att jag uppdaterar bloggen hela tiden men ändå så är det så fruktansvärt dåligt. Man tänker på de stora bloggarna som gör hur många inlägga som helst om dagen och då tycker jag att ett är mycket.
Men men nu är jag redo för att gå så ni får ha det jätte bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0