Vilken kväll!

Jag tror nästan gårdagen toppade förra helgen! Hade fruktansvärt roligt! Jag, Alex plus utgång är en perfekt matchning tror jag :)
Vi började kvällen hos alex där vi efter vi hade fått i oss lite alkohol dansade som galningar till Caramelldasen! Av någon anledning spelade vi också in det. Det är en sån video som man kanske inte vill att någon någonsin ska få se xD
När vi var färdigdansade så begav vi oss mot stan. Blev att gå till Parken. Det var även första gången för mig. Det var faktiskt helt okej. Lite mindre folk än vad jag hade förväntat mig. Men hade kul ändå! Vi träffade på ett par tyskar så nästan hela kvällen spenderades med att prata Engelska. Fick även testa att använda mig av lite saker som jag lärt mig på tyska lektionerna. En rolig fakta som ni kan använda er av om ni är i tyskland nån gång och har varit och ätit är att roppa ut: Herr blåbär mitt i salen. Det ska tydligen låta som att man säger "kyparen jag vill betala"
Det var en lyckad kväll med underbara människor! Hoppas på att det är såhär varje utgång kommer bli i fortsättningen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0