Alla dessa serier

Nu börjar det nästan bli lite för mycket serier för mig men kan inte rå för det. Börjar kolla på nya hela tiden. För tillfället följer jag åtta stycken och känner jag mig själv så lär det bli fler.

Blev helt överlycklig nyss eftersom jag upptäckte att Greek har börjat gå igen så har ett antal avsnitt att se där och sen flera andra. Felet är att jag aldrig har tid över. Måste se klart nån så att den är överstökad så jag har ett mindre avsnitt att se i veckan xD

hur mycket jag än älskar mina serier så blir det liiite mycket att hålla koll på åtta serier och också hinna med att se dem. Men men nu måste jag skynda mig för jag vill se ett avsnitt innan jag går till skolan!

Postat av: Alexandra

Beroendeframkallande :D du & dina serier :)

2011-02-10 @ 22:05:37
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0