Ingen energi

Då har det gått ett tag sen jag skrev senast. Har varken haft tid eller ork till att skriva här. De senaste dagarna har minst sagt varit hektiska och jag är så trött för tillfället att jag funderar på att lägga mig för kvällen fast klockan är 7. Jag känner inte igen mig själv. Även fast jag har sovit ca 8 timmar varje dag så blir jag bara tröttare och tröttare för varje dag som går. Ändå så har jag börjat lägga mig tidigare. Inte för att jag lagt mig i bra tid annars! Brukar lägga mig runt 2 tiden varje dag och nu har jag börjat lägga mig runt 12 istället.

Det kanske inte är så mycket men jag trodde det skulle göra skillnad på min ork.

Här får ni en bild med så ni verkligen ska förstå :D



Men nu klagar jag för mycket! Jag har haft en jätte rolig tid med min familj och de var verkligen saknade. Bästa familjen någonsin. Men nu ska jag försöka redigera lite för mitt arbete som är tills nästa vecka.

Take care :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0