Kan man känna i syne?

Idag är det ca en månad sedan jag färgade mitt hår och har ju bestämt mig för att inte färga det något mer. För det första så måste jag ju påpeka hur nöjd jag är med det valet. det har som sagt gått en månad och ännu kan man inte se någon utväxt alls! Vilket måste betyda att det hamnade ganska nära min naturliga färg. Innan hade jag utväxt efter ca 2 veckor eller något dylikt.

Men då är det jag ville komma fram till att det känns som att mitt hår redan mår bättre. Men det kan väll inte ha bättrat sig redan eftersom det var så nyligen. Jag tror att jag inbillar mig bara för att tanken på att det var bra för håret slog in. Det är ju bra, i längden. Men tror ju inte det är något jag borde känna av ännu. Men då undrar jag kan man känna i syne :D? Vet inte hur man ska säga så använder det uttrycket för tillfället!

Förhoppningsvis så är det inte en inbillning utan att mitt hår faktiskt mår bättre redan och belönar mig med att växa några decimeter :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0