Vaknar inte

Åh det värsta jag vet är när man inte vaknar av sin klocka. Man ligger och drömmer och skiter fullständigt i att man måste gå upp. Saken är att utan att jag ens märker det så trycker jag på snooze flera gånger om.

Så idag vaknade jag när det var 10 minuter tills jag skulle gå till skolan. Brukar minst behöva en halvtimme för att hinna gör iordning mig så rusade upp i full panik för att hinna allt. När jag står helt färdig och är redo för att gå så informerar Christopher mig om att vi inte ens behöver gå på lektionen. Snacka om att jag var sur eftersom jag nu inte ens kunde somna om för att jag var för pigg.


Jag ska köpa en sån här klocka istället! Både för de är så himla snygga och för att de verkar så effektiva. Lär väll få en hjärtattack varje morgon istället.

Postat av: Alexandra

att inte vakna av klockan är det värsta som finns!

2011-02-24 @ 20:29:11
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Aleexandra

haha, låter som när man gick på Munkebäck och aldrig fick reda på när en lektion var inställd! Så man åkte till skolan lite i onödan då och då.



Men du får väll lägga alarmklockan/mobilen jättelångt ifrån dig så du får springa upp för att stänga av den på morgonen =)

2011-02-24 @ 20:37:17
URL: http://abrazame.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Haha, vad hemskt! Men tur att jag inte är ensam. Ställde bara radio-väckarklockan idag, men den bestämde sig för att inte fungera, så den sprakade lite tyst upptäckte jag efter att mor hade ringt.

Annars har jag en sådan där klocka som på bilden, från ikea. Helvetesklockan, är namnet den går under. Dör lite varenda gång, så jag ställer den bara när jag verkligen verkligen måste upp. Fint. Och så tickar den Nästan ohörbart också! <:

2011-02-24 @ 23:02:56
URL: http://worriedshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0