Väx nån gång då!

Jag tror helt seriöst att det är något fel på mitt hår. Det vägrar växa ut. Börjar till och med att fundera på om det faktiskt har blivit kortare. Det är som att det inte vill att jag någonsin ska få långt hår.

Dumma dumma hår! Jag som till och med har slutat färga det. Det trodde jag håret skulle uppskatta och belöna mig med att bli lite längre. Men icke sa nicke. Det tvär vägrar!

Har har vi en av de första bilderna jag tog när jag kom hit.



Sen denna tog jag nu. Håret är dock inte plattat vilket får det att verka lite kortare. Men ni måste ju till och med se att det ser kortare ut nu än innan.



Får ursäkta för den vackra bilden men hey! klockan är 1 på natten. Man kan inte alltid vara snygg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0