Ännu ett hårinlägg!

Visst är det intressant att än en gång höra om mitt hår. Men i vilket fall. Nu har jag blonderat en gång till och denna gången såg man i vilket fall att jag hade gjort något. Tack och lov för det! Skulle ha flippat annars. Orkar inte med massa hårfärger som tar på håret utan att göra någon direkt verkan.

Men nu har jag orange blont hår och det är väll inte det vackraste men nu känner jag i vilket fall att jag är på god väg. Funderade på att kanske göra en till blondering men tror jag skiter i det för det behövs nog inte. Det skulle mer vara som en säkerhetsåtgärd. Men tror den mörkblonda färgen kommer fastna på detta utan problem.



På den undre bilden så ser jag nästan till och med blond ut :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0