Dumma hår

Nu har jag kommit till det där stadiet igen när jag har tröttnat på mitt hår. När ska jag bli nöjd är frågan. Tydligen aldrig. Nu nu är frågan vad jag ska göra med det.

Ska jag behålla det som det är?



Ska jag blondera mig igen?



Eller ska jag klippa nån rolig frissyr?



Eller ska jag bara försöka få tillbaka min naturliga färg och sen låta det vara? Funderar ju på att sätta i extentions men orkar inte ha det om jag hela tiden ska behöva färga håret för att det ska vara snyggt. Då får jag allt hitta extentions i min naturliga färg.

Neh nu ska jag duscha och sen ge mig iväg för att följa med de nya tjejerna i vårt hus på ett ibs möte.

Postat av: Viktoria

Pina dig! Låt det vara :D Det är alltid när man låtit det vara så länge att man kommit förbi tankarna om att "jag måste göra något bara för att" som man blir mest idérik :) Har jag upptäckt. I början avskydde jag mitt hår när det höll på växa ut, men nu är vi rätt bra vänner och väntar båda på att det ska bli sådär superlångt "bara för att". Haha. :D (Men det är ett mer genomtänkt bara för att, och det kan snabbt åtgärdas om jag känner för't!)

2011-01-10 @ 21:19:36
URL: http://worriedshoes.blogg.se/
Postat av: alexandra :)

Du passar i så många färger, både mörkt och ljust! Men jag gillar ditt rödaktiga hår så håller med vick där, låt de va så :P

2011-01-13 @ 16:00:49
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0