Jag älskar photoshop!

För bara någon veckan sedan så införskaffade jag mig Photoshop CS5 och nu är jag riktigt lycklig. Det var så himla längesedan jag höll på det det programmet och senaste versionen jag använde var CS3. Hoppas på att jag ska kunna lära mig lite mer nu om jag får tiden till det. Får typ kolla på massa videosar på youtube och hoppas att det finns något att lära där.

Så tänkte visa en före och efter bild som visar hur annorlunda en bild kan bli av bara små ändringar. Nu är sista bilden lite överdriven men jag tror ni fattar ändå.






Postat av: Alexandra

Den blev ju skitbra, när man jämför båda bilderna så blir den andra direkt mer intressant :) Antar att det är för att den är lite mer färgstark. Och du har så fina stora ögon! Älskar dem :o

2011-01-28 @ 22:58:58
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0